Slider
17
Kwietnia

Kampania różnorodności Debenhams

Brytyjska sieć domów towarowych Debenhams rozpoczęła promocję swojej wiosenno-letniej kolekcji pod nazwą „Kampania różnorodności”. W swoim katalogu pokazuje normalnych ludzi, tzn. o najróżniejszych figurach, rozmiarach, kolorach skóry, wieku, a także niepełnosprawnych. Wpisuje się tym samym w trend wymuszany przez konsumentów odchodzenia od sztucznych kampanii reklamowych prezentujących silnie wyretuszowane, identyczne modelki o nienaturalnie (i niezdrowo) wychudzonych figurach na rzecz zbliżania się do realnego wyglądu swoich klientów.

Debenhams_Look7_115aflat-247x330 slide_291939_2337037_free slide_291939_2337036_free slide_291939_2337033_free

 

Moim zdaniem kampania jest fantastyczna i mam nadzieję, że coraz więcej firm będzie podążało ścieżką prezentowania swoich produktów na „normalnych” ludziach, a nie anorektycznych modelkach.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: